October 3, 2011

F n Bergen, Norway

Bergen es un gran lugar para visitar no sólo porque mi amigo Dag vive ahí con su familia, sino porque es una ciudad preciooooooosa, realmente me impresionó. Esperé mucho tiempo para llegar ahí y no salí para nada decepcionado. Sólo caminar por la ciudad es increíble... y si consideramos que encontré a mi amigo Andy y que fuimos en bote a pasear... pues el viaje fue espectacular!! Bergen was a great place to visit not only because my friend Dag (and family) is living there, but because it is a beauuuuuutiful city. I was really impressed and i was hoping for long to get there, and i didn't get dissapointed. Just walking around is amazing... and if we consider i met my friend Andy and we went on a boat trip then the trip was way more than amazing!


F n Bergen

En el barco yendo a la casa de Dag.
Taking a big boat to get to Dag's place

Las construcciones más famosas de Bergen.
Most famous buildings in Bergen.

Créanme o no... se me ocurrió meterme a una maratón.
Believe it or not... i got myself into a marathon.

Este es Dag después de la maratón.
Here is Dag after the running... man, thanks for everything!!!

De alguna forma logré cantar los salmos en noruego.
Somehow, i managed to sing in norweigean.

Nunca había pescado... aunque no tuve suerte de principiante.
I never went fishing before, but i didn't have beginner's luck.

Hasta me dejaron conducit el bote!! :)
And i even got to drive (?) the bote!!

Had an amazing time with Dag and Andy in Bergen, thanks guys!!
:)


No comments: